Gratis retourzending


100 dagen retourbeleid

Als u van uw herroepingsrecht gebruik wilt maken of een garantieclaim bij light11 wilt indienen, dan kunt u hiervoor ons retourzendingsformulier gebruiken. Het formulier vereenvoudigt het retourzenden maar is geen voorwaarde voor de uitoefening van uw rechten. Ook de hieronder vermelde procedures voor de retourzending van de artikelen zijn slechts een mogelijkheid en geen voorwaarde voor de uitoefening van uw rechten.

U ontvangt de artikelen en u bent niet tevreden?

Als u gebruik wenst te maken van de retourzendingsservice via UPS van light11, vul dan dit retourzendformulier in en retourneer dit binnen de herroepingstermijn. U ontvangt dan per omgaande de pakketbon via e-mail voor de retourzending van uw artikelen. Print deze pakketbon uit en bevestig deze op de verpakking.
 

Wat is de termijn voor het retourneren van producten?

In plaats van de wettelijk vastgelegde retourneringsperiode van 14 dagen geven wij onze klanten bij elke bestelling de mogelijkheid om het artikel binnen een verlengde retourneringsperiode van 100 dagen terug te sturen.

Retourneert u de artikelen vanuit Duitsland?

Maak dan via de gratis hotline 0800-099-1300 een afspraak met UPS voor uw gewenste ophaaltermijn of geef uw artikelen af bij een UPS verzendkantoor in de buurt. Het dichtstbijzijndste UPS verzendkantoor vindt u hier.

Retourneert u artikelen vanuit de EU?

Spreek dan een passende ophaaltijd af met UPS of lever uw artikelen in bij een UPS verzendkantoor in uw buurt. Het telefoonnummer van de UPS hotline en het dichtstbijzijndste verzendkantoor van UPS vindt u hier.

Retourneert u artikelen van buiten de EU?

Spreek een ophaaltijd af met UPS of geef uw pakket af bij een UPS verzendkantoor in uw buurt. Het telefoonnummer van de UPS hotline en het dichtstbijzijndste verzendkantoor van UPS vindt u hier.Denk eraan dat de douane een kopie van de originele factuur nodig heeft. Deze kopie moet u bij de retourzending bijsluiten.

Heeft u de e-mail met uw pakketbon niet ontvangen?

Aangezien het om een automatisch verzonden e-mail van UPS gaat, controleer alstublieft ook de inhoud van uw spambestand. Mocht u het e-mailbericht niet hebben ontvangen, verzoeken wij u om ons hiervan in kennis te stellen.

Als u reeds voor de artikelen heeft betaald,

...restitueren wij u de koopprijs onmiddellijk na ontvangst van de artikelen. Hiervoor hebben wij uw bankgegevens nodig die u op het retourzendingsformulier kunt vermelden. Wij verzoeken u vriendelijk om de reden voor de retourering aan te geven, Wellicht vinden wij samen een oplossing voor uw probleem. De opgave van deze gegevens is geheel vrijwillig en is geen voorwaarde voor de uitoefening van uw rechten. Ons voornaamste doel is dat u lampen ontvangt waarmee u een prettige sfeer naar wens kunt creëren.
 

Heeft u nog verdere vragen omtrent uw retourzending?

U kunt ons bereiken via

 
Telefoon


Ma. t/m Vr. 10:00 - 18:30 u
Za. 10:00 - 16:00 u
Fax
+49 (0) 2306 - 7595845
Fax bestelformulier
 

Lees ook Uw rekening


top